2012. október 11., csütörtök

Helyzetjelentés

Az utóbbi időben nagyon eltűntem, ami miatt szégyenlem is magam igen erőteljesen. Sajnos nagyon kevés időm van az alkotásra és még kevesebb az írásra. Most megpróbálom összefoglalni az elmúlt időszakot, hogy ne maradjatok információ nélkül. :)

A nyáron teljesen lefoglaltam magam és nem csak a 3 éves főiskolát és az államvizsga időszakot próbáltam kipihenni, hanem az alkotást is, hiszen van, amikor besokall az ember. Néha kell egy kis nyugi és vérfrissítés, hogy ne érjenek utol az alkotói válságok. Igyekeztem előre is pihenni, mert tudtam, hogy az elkövetkező években nem igazán lesz megállás. Megújítottam néhány régi barátságot, ami úgy vélem nagyon jó döntés volt, s talán nem is volt igazi döntés. Szerintem ezeknek így kellett történniük. A nyár közepén elkezdtem járni konditerembe és most már lassacskán kezdem úgy érezni, hogy sínen vagyok. Direkt így írtam, hiszen nem gondolom azt, hogy ez egy már lejátszott meccs lenne. Mindig van hová fejlődni és mindig van miből fogyni. :)

A Minden hétre egy technika projekt is kissé leállt. Vannak dolgok, amikről még mindig nem készültek képek. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy már egyáltalán nem próbálok ki új dolgokat, sőt... Van egy bizonyos Manyó névre hallgató voodoo baba, akit még mindig nem sikerült lencse végre kapni, pedig rettentő kalandos nyara volt. Bele-belekóstoltam a hímzésbe is, de a végeredmény egyelőre katasztrofális  ezért nem szívesen mutatnék képet a "remekművekről", inkább várok, amíg beérik a tehetségem. :) Ugyanez a helyzet egy bizonyos magnó kazettából készült pénztárcával is. (Rettentő ferde lett szegény, van még hova fejlődnöm.) Legutóbb egy csomózással készült szütyőnek álltam neki, illetve tervben vannak a csomózott virágok is. Remélem kivárjátok a csodát, s nem okozom majd csalódást. :)

Szeptembertől elkezdődött az iskola is. Hihetetlen lelkesedéssel vetettem bele magam a tanulásba, hiszen végre olyasmit tanulok, ami már régóta érdekel. Természetesen, mint minden iskolásnál nálam is veszített a lendületéből a lelkesedés, de túl sokkal azért nem hagyott alább. :) Nagyon sokat kell rajzolni s pont ez az egyik oka annak, hogy kevesebb időm van minden másra. Ezt nagyon sajnálom, de igyekszem úgy felfogni a dolgot, mint egy befektetést: most ugyan kevesebb időm van az alkotásra, de egyszer majd az ékszerek mellett a ruhák felé is nyithat a MushrooM. Remélem Ti, azaz  rajongóim sem fogtok elfordulni tőlem a kihagyások és a lassítás miatt. 

Hála az iskolának, készülőben van egy igazán nagy alkotás is, amiről majd csak később szeretnék írni részletesebben. Egyelőre annyit árulok el, hogy egy házi feladatról van szó, ami sok tervezést, gyűjtögetést és munkát igényel. :)

Ha már  tervekről írok, elárulok néhány dolgot a legközelebbi kollekciómról, aminek néhány darabja már csak  fotódobozban való pózolásra vár. Ez a kollekció trend-ihletésű lesz. Biztosan sokan szeretitek  szegecses, vagány dolgokat... nos, nektek fogok most kedvezni. :) Én imádom a trend-metálos kiegészítőket, mivel egyszerre tudnak csinosak és menők lenni, de sajnos allergiás vagyok  fémre. Ennél a kollekciónál csak megrándítom a vállam és azt mondom "les*arom!", hiszen minden gyurmából készül, semmi sem okoz bőrirritációt. Yeah! :) Készülnek a karkötők, a fülbevalók, a hajdíszek, gyűrűk, brossok és nyakláncok. Várjátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése