2012. július 8., vasárnap

Díjat kaptam

Liebster Award



Az a helyzet, hogy amikor megláttam az értesítőt, azt sem tudtam, hogy mit jelent ez, milyen díjat jelent. Igen, látszik, hogy nagyon kezdő blogger vagyok... pontosabban bloggerina, mint megtudtam. Thimmyke adta tovább nekem ezt a díjat. Nagyon szépen köszönöm!

Pár nappal később Dóri is megtisztelt azzal, hogy többek közt nekem is elküldte a díjat. Köszönöm a megtiszteltetést! :)

Ha nem baj, a két díjat egyszerre adom tovább, egy bejegyzésben, remélem ezzel nem sértem a szabályokat. :)  


A szabályok
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés

11 dolog rólam:
1. Nagyon apró korom óta kreatívkodom, mindenfélét kipróbáltam már, de a legfőbb területem a gyurmaékszer készítés.
2. Idén diplomáztam a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karán Kommunikáció és Médiatudomány szakon, PR és Szóvivői szakirányon.
3. Engem mindig megcsíp valami. :/ Darázs, méh, hangya, bögöly stb.
4. Gimnáziumban tagja voltam a színjátszó körnek, musical csoportnak és a buzogány csapatnak is.
5. Szeptembertől Divat és Stílustervezőnek fogok tanulni.
6. A családomnak van egy négy lábú tagjai is, Buki. :)
7. Rengeteg dologra vagyok allergiás.
8. Vonz minden, ami kapcsolatban van a természetfeletti dolgokkal.
9. Nagyon szeretek olvasni.
10. Most kezdtem újra edzeni, ezért jelenleg izomlázam van.
11. Felvállalom, hogy Jersey Shore rajongó vagyok. XD

A válaszaim Thimmyke kérdéseire:

1. Kedvenc szín?
Fekete, amit különböző színekkel szeretek kombinálni: ezüsttel, méregzölddel, pirossal, lilával.
2. Kedvenc ruhadarab?
Hmmm nagyon sok van. Talán ha kedvencet kellene választani, akkor a két fluffym lenne. Ezek műszőrme lábszárvédők. Nagyon szeretem őket, mert egyik sem olyan darab, ami szembe jön velem az utcán.
3. Miben vagy a legjobb? Álmodozásban. :)
4. Tél vagy nyár? Nyár.
5. Hajfesték vagy nélkül? Régen sokat festettem a hajam, de ma már elvagyok a barna hajammal... tehát nélküle.
6. Legemlékezetesebb élmény? Sok ilyen van, nem tudom kiválasztani a legemlékezetesebbet. Egy a sok közül: elefántot hapcizni látni. XD
7. Pizza vagy hamburger? Is-is. Ha pizza, akkor vékony tésztás margarita, ha hamburger, akkor oldschool "buci" burger.
8. DM, Rossmann vagy Müller? Rossmann, mert ez van hozzám a legközelebb.
9. Legnagyobb siker az életben? Erre sem tudok válaszolni, mert nagyon változó, hogy mit élek meg sikerként. Az ékszerkészítéssel kapcsolatos sikerek általában a legmeghatározóbbak. Sikernek tekintem azt is, hogy idén lediplomáztam.
10. Mi leszel, ha "nagy leszel"? Ha a szakmámat tekintjük, akkor kommunikátor vagyok... lettem PR és szóvivői szakirányon. Ha három évvel nagyobb leszek, divattervező leszek. Hogy mi szeretnék lenni? Boldog. :)
11. Kedvenc időtöltésed? Álmodozás, olvasás, kreatívkodás... meg persze a "szokásos dolgok": párommal lenni, barátokkal lenni.


A válaszaim Dóri kérdéseire:
1. Mi a kedvenc sorozatod? Sokat szeretek, de másokat szoktam nézni egyedül és másokat a párommal. Egyedül most épp a Farm, ahol élünket nézem, míg a barátommal a Rejtélyt szoktuk nézni mostanában.
2. Mi a szenvedélyed, hobbid? Szenvedélyem a dohányzás. Mondanám, hogy sajnos, de az a helyzet, hogy szeretek dohányozni... egyszer úgy is le fogok szokni. Hobbim sok van, de azt hiszem a kreatívkodás-álmodozás-fantasy (filmek és könyvek egyaránt) kombó mindent magába foglal.
3. Környezetbarát vagy? Próbálok az lenni, de nem mindig megy. Szerintem eleve egy dohányos nem tud sosem 100%-ig az lenni.
4. Mi a jobb, sok barát, vagy kevés, de értékes? Kevés értékes.
5. Tea vagy kávé? Változó, a hangulatomtól függ.
6. Chips vagy csoki? Csoki.
7. Síelni szeretsz inkább vagy strandolni? Még sosem síeltem, strandolni viszont szeretek.
8. Szereted a Karácsonyt? Igen... kár, hogy együtt jár a hideggel. :/
9. Látsz valószínűséget az idegenek létezésében? Teljes mértékben. (Team Mulder!)
10. Mi jut eszedbe a fekete színről? Szerintem ez a szín mindent magába foglal. Az egyik kedvencem. Visszafogott és extravagáns is tud lenni. Elegáns és lezser is. Jó, bájos pl. nem nagyon tud lenni. :)
11. Melyik családtagodra vagy büszke valamiért? Mindegyikre. :) Mindenkire más miatt vagyok büszke.
 
Az én kérdéseim:
1. Kedvenc könyve(i)d?
2. Szerinted mennyire ismered magad?
3. Mitől félsz?
4. Hiszel a természetfeletti erők létében?
5. Mit vársz az élettől?
6. Kedvenc idézeted?
7. Hogyan szoktad kiereszteni a fáradt gőzt?
8. Melyik a számodra legkedvesebb kreatív technika?
9. Milyen praktikákat vetsz be ebben a melegben?
10. Kedvenc illat?
11. Milyen stílusú filmeket szeretsz?

11 (+1) ember, akiknek szeretném továbbadni a díjat:
(Dóri javaslatára nem csak blogokat, hanem FB oldalakat is linkeltem.)
BR Jewelry Design

Fantázia Bizsu
Wonderland
Elvan a gyerek, ha játszik
KisPatak ékszer
Grotika
Csilla Gyöngyékszer
Edigalaxy
Angel's Creative
Thimmyke Design
Audrey's Polymer
Barbara Jewelry




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése