2012. március 13., kedd

MushrooM???

          Gondolom most valami bemutatkozásfélét kellene produkálnom. Nos, akkor neki is kezdek.

          Gombácsi Zsófi vagyok és ékszerkészítéssel foglalkozom. A termékeimet megtalálod Meskán és Facebookon is MushrooM néven. Főleg süthető gyurmát használok az ékszereim készítésénél, ezen kívül üveglencsés ékszereket és üvegcsés láncokat szoktam készíteni. A blog segítségével szeretném még szélesebb réteggel megismertetni a kiegészítőimet és kicsit többet mutatni magamból azok számára, akik már ismerik, esetleg viselik is az ékszereimet.

          Szeretnék majd sok-sok képet hozni, játékokat indítani és ha nem veszitek zokon, akkor néhány történetet is megosztanék veletek.

          Remélem tetszeni fog a blog, igyekszem nem feladni és legalább hetente friss bejegyzéssel szolgálni Nektek!

Üdv és további szép estét,
Gombácsi Zsófi
MushrooM



Meska: 

3 megjegyzés:

  1. Grat a bloghoz ;) Tetszenek a munkáid :) Már régóta azon agyalok, hogy nekem is el kellene kezdeni kreatívkodni mert annyi, de annyi ötletem van, csak attól félek hogy nem lesz hozzá elég türelmem... meg még nem vagyok annyira jártas az alapanyagok terén sem, hol érdemes egyáltalán beszerezni, stb.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Én is sokáig gondolkodtam rajta, amíg belevágtam. Valójában mióta az eszemet tudom, ezt csinálom. :)
    Türelmem nekem sem mindig van, de szerintem csak úgy érdemes elkezdeni, ha tudod, hogy az alkotás megnyugtat és ha szívesen csinálod. Ha nem így van, akkor egy idő után teljesen megutálod. :(
    Alapanyag beszerzés: hááát ez sajnos szerintem mindenki számára egy magányos kutatás. Keresni kell, mindenhol. Nekem is van olyan alapanyagom, amit mások nem használnak, de nekem ez jött be. Ez ember és leginkább technika függő, hiszen minden és mindenki más.
    Sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen :) Kutatgatok, olvasgatok aztán ha úgy alakul és tudok rá pénzt áldozni akkor belekezdek lesz ami lesz :)
    Szép napot!

    VálaszTörlés