2012. július 2., hétfő

A harmadik hét

Most, hogy nyár van rá érek. Végre tudok kedvemre találkozókat szervezni, magammal foglalkozni és alkotni. Már egyszer említettem, hogy vannak egyes filmek, amik megihletnek. Valójában nem minden esetben ihletőek ezek, sokszor inkább csak nosztalgikusúak. Ha megnézem ezeket a filmeket, akkor visszaemlékszem arra, hogy milyen volt, amikor először láttam őket. S mivel általában ilyenkor a gyerekoromba térek vissza, alkotni is könnyebb, mivel szerintem a gyerekkor egy sokkal kreatívabb időszak, mint bármely másik. Pont ezért igyekszem megóvni magamban a gyereket. :)

Ezek a filmek teljesen vegyesek. Van köztük olyan is, amit nem is a gyerekkoromban láttam, mégis azt idézi. Az egyik kedvenc ihlető filmem a Két tojás száz bajt csinál. Aranyos, halloweeni, boszorkányos mese. Ma már persze "bugyutának" tűnik, épp ezért ezeket a filmeket nem is ajánlom azoknak, akiknek nem kötődik hozzájuk semmilyen emlékük. Imádtam és most is nagyon szeretem a Fantasztikus Labirintus című filmet. Minden benne van, ami kell: koboldok, labirintus, David Bowie. :) Legújabb kedvencem a Holdhercegnő, leginkább a ruhák és a hangulat miatt. :) Napestig sorolhatnám még az ilyen filmeket, de nem fogom, inkább belevágok a harmadik technika kipróbálásának körülményeibe.

Egyszer volt, hol nem volt... még hónapokkal ezelőtt rátaláltam egy számomra nagyon kedves és hasznos oldalon arra, hogy hogyan lehet egy követ gyönggyel befoglalni. Mivel fémallergiás vagyok, nagyon hasznosnak tartottam, ezért rögtön meg is néztem az elkészítés módját. Ezzel a technikával már régóta szemeztem, de mindig túl bonyolultnak tartottam. Valójában sosem néztem meg eléggé, ugyanis mikor jobban körüljártam a dolgot kiderült, hogy már évek óta használom ezt a technikát. Nagyon felbátorodtam, de nem voltak megfelelőek a gyöngyeim, így hanyagoltam a dolgot. Egészen múlt hétig, amikor "beütöttem" a fejem és elmentem a kedvenc boltomba bevásárolni. Egy kisebb összeget otthagyva kiválogattam négy nekem tetsző színt.
Az első peyote gyűrű

Mikor haza értem, rögtön elkezdtem egy gyűrűt fűzni minta alapján. Persze nem jött össze, így folyton le kellett bontani. Közben a fent említett halloweeni cukiságot néztem, így nem húztam fel magam. :) Végül úgy döntöttem, hogy a minta nem is tetszik, inkább megpróbálkozom egy egyszerű karikagyűrűvel. Örömmel jelentem, hogy sikerült... az első peyote technikás gyűrűm.

Tudom, hogy nem nagy szám, hiszen mások csodákat művelnek ezzel a technikával, de én csináltam, egyedül és ez elégedettséggel tölt el. :)  

5 megjegyzés:

  1. Szép lett :) Gratula az első peyote gyűrődhöz :D Ha csak delica gyöngyöket vettél kicsit nehezebb lesz a befoglalás, mert kellenek hozzá kisebb kásák is. Azokkal tudod szűkebbre "húzni", hogy ne essen ki a "tokból" a kő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nicole: Köszönöm szépen! :) Jó, hogy szólsz, azt hittem csak díszítés! XD Szerencsére egy másik ékszerhez vettem olyanokat is és a kövekhez majd pont jó lesz a színük. :)

      Törlés
  2. Díjat kaptál =) http://thimmykedesign.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elszúrtam. =) http://thimmykedesign.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.html

      Törlés
    2. Thimmyke, köszönöm a megtiszteltetést! Már agyalok is a kérdéseken. :) Ha nem baj, akkor majd felkereslek FB-on, mert még nagyon béna vagyok a blog dologban. :)

      Törlés