2012. július 7., szombat

A negyedik hét

A "legÉNebb" színű gyűrű
A "Minden hétre egy technika" projekt negyedik hetét megelőzte az ismétlés. :) Annyira megtetszett a swarvski kristályos gyűrű, hogy a korábban már említett kerti party előtti este csináltam Anyukámnak és magamnak is még egyet. Anyáét még nem sikerült levadásznom egy fotó erejéig sem, de az én kicsikém modellt állt. Teljesen megbabonázott ez a szín. :)

Ha már ismétlés... a peyote technikát is felelevenítettem. Egy újabb gyűrűt csináltam magamnak. Csak két sor ezüst színű gyöngyből áll. Egyszerű, de nagyszerű. :) Lábgyűrűnek készült, de sajnos a tegnapi strandolásnál majdnem elhagytam. :( Sebaj, ma készítek egy újat, ami kisebb lesz, így nem csúszik le. A mai napra tervezem még a fagolyó begyöngyözését is, de arra már lehet nem marad időm.

A héten egy olyan technikát próbáltam ki, aminek produktumáról sajnos nem tudok még képet mutatni. Talán majd holnap. :)

Tolltartó & Gyöngyszövő keret 2in1 :)
Ezen kívül dekupázsoltam. Ez nem annyira ú technika, régebben is sokat használtam, de sok kihagyásom volt, így újdonságként hatott az elején. Még a hideg évszakban csináltam magamnak egy ékszertartó "ládát". Gyűrűket és fülbevalókat lehet benne tárolni, illetve mutogatni, mivel direkt vásározásra készítettem. Egyszer megpróbálok erről is szép képet csinálni, de mivel nem fér be a fotódobozba, kissé nehézkes. A héten egy tolltartót dekuztam... pontosabban ez most már nem csak egy tolltartó, hanem gyöngyszövő keret is. A képen alig lehet látni, de ott vannak a madzagtartó kis kampók. Ugyan nem szeretem a kéket, de ezért a mintáért oda vagyok, így kivételt kellett tennem. A tolltartó másik felén, az "elhúzható" tető végében egy kedves alkotótársamtól szerzett holdacska függő van. Hogy miért nem készítettem róla képet és miért van zárójelben az elhúzható? Nooos azért, mert a sok festéktől-szalvétától-lakktól a tetőnek kissé megnőtt a térfogata. Ennek következtében nem ment bele a sínbe... megoldottam, beletuszkoltam. Most se ki, se be. XD Nagyon idegesítő, már sniccerrel is nekiestem, de semmi. Várom az ötleteket! :)

Cthulhu doboz életem szerelmének

Virágos bross
Gyurmáztam is, de mivel azt eddig is csináltam, ez nem igazán számít újnak. Páromnak csináltam ezt a Cthulhu dobozt. Cthulhu épp emelkedik ki a vízből egy kővel a kezében. Nagyon kecsesen fogja. Kilátszik a csinos válla is. :)

Ha már mutogatok, akkor bemutatom ezt a kis brosst is. Már rég elkészült az alap, de csak a héten volt arra időm, hogy össze is rakjam. Nagyon megtetszett ez a virágforma, így számíthattok hasonlókra a jövőben. :)

Említés szintjén néhány OFF téma:
Még a blog indulásakor említettem, hogy nem csak az ékszereimről és a kiegészítőimről fognak szólni a bejegyzések, hanem rólam is. Közvetlen ember vagyok, szeretek beszélni, új embereket megismerni. Akik személyesen vették át az ékszereket egytől-egyig elmondhatják, hogy mindig beszélgetünk pár percet, mert ilyen vagyok. Érdekelnek a vevőim, szeretek segíteni, ha tudok. Ennek tükrében a blogom is (ahogyan az ékszereim is valamilyen szinten) olyan, mint én. Talán ha elolvasod, eszedbe jut valami, ami neked is segíthet megoldani a problémáidat.

#1 OFF: Már kétszer voltam akupunktúrán. Nagyon klassz. Bár még nem érzem a hatását, tudom, hogy segíteni fog. Több dolog miatt szúr az orvosom. Egyáltalán nem fáj a szúrás, viszont mindenki azt mondja, hogy 10 alkalom után érezni fogom, hogy milyen hihetetlenül sokat segített. Úgy legyen! :)

2# OFF: Belevetettem magam az agykontrollba. Egyelőre még csak olvasom a könyvet, gyakorolni még nem kezdtem el, de nagyon hasznos dolognak tartom. Nem értem, hogy miért nem tanítják az iskolában.

3# OFF: Elkezdtem újra kondizni. Isteni volt jól elfáradni, aztán úszni egyet, szaunázni és pihenni. Már most érzem, hogy milyen brutális izomlázam lesz holnap. Hogy teljes legyen az életmódváltás, neki vágtam egy méregtelenítő kúrának és ismét elkezdtem a 90 napos diétát. Képtelen vagyok szigorúan tartani, de a lényegre oda figyelek. Rájöttem, hogy számomra a szénhidrát az, ami gyilkos, viszont alig bírok ki egy napot fehérje nélkül. A hasonló cipőben járóknak ajánlom, hogy az legyen az első lépés, hogy megtudják számukra mi a legproblémásabb (pl. étel mennyisége, zsíros ételek, édesség, szénhidrát, stb.). Ha ez meg van, be kell állítani a főétkezéseket, azaz ha mondjuk reggel 8-kor reggelizel, akkor mindig akkor reggelizz. Persze a mozgás elengedhetetlen! :)

Hamarosan jövök egy igazán rendhagyó bejegyzéssel és egy ajándékozós játékkal is. Remélem sokan jelentkeztek majd. Röviden: mindenki készít valakinek ajándékot, így mindenki ad is és kap is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése