2012. június 28., csütörtök

A második hét

A "Minden hétre egy technika"* projektem következő állomása egyelőre a személyes kedvencem.

Anyukámnak már rég megtetszett egy gyűrű, ezért úgy döntöttem, hogy a közelgő születésnapjára egy kedves alkotótársamtól rendelek egyet az ő színvilágában. Mikor megérkezett a várva várt gyűrű olthatatlan vágyat éreztem arra, hogy magam is fűzzek egy hasonlót. :) Mivel sajnos/ szerencsére olyan vagyok, hogy ha valamit a fejembe veszek, akkor azt rögvest kipróbálom, ezért gyorsan neki is veselkedtem.

Anya megrögzött swarovski mániás, így itthon is volt még egy két csomaggal néhány színből. Sajnos egyikből sem volt elegendő a gyűrűhöz, így más megoldáshoz kellett folyamodnom.
Anya születésnapi gyűrűi

Végül így sikerültek a gyűrűk, melyeknek Anyukám annyira örült, hogy azóta már (tegnap este) készítettem neki egy zöld színűt is... sőt, magamat is megleptem egy csodálatosan csillogó méregzöld csodával. Mindezek mellett Anya szorgalmazza az effajta gyűrűk "forgalomba hozását" is. Ti mit gondoltok?

Hétvégén, szombaton és vasárnap más területen is próbálgattam a szárnyaimat, méghozzá a konyhában. Görög salit és tzatzikit készítettem szombaton, vasárnap pedig még gyorsan sütögettem egy kicsit, hogy legyen az ebédhez fincsi gyros husi. :) A desszert pedig -dobpergés- tiramisu volt, amit imádok. Nagyon szeretek főzni és erről is szerettem volna képet készíteni, de pikk-pakk minden elfogyott. :) A görög menü olyannyira bejött, hogy tegnap és ma ismét összedobtam egy kis salit és tzatzikit a mai grill party-ra. Ígééérem, mostantól ezt is fotózni fogom, hiszen végülis ez is kreatív kivetülés.

(Mivel szépen sorjában, kronológiailag haladok, ezért a tegnapi gyűrűkről még nem teszek fel képet... addig még vannak más kreálmányok is.)

*Egyelőre azért van egy nap több bejegyzés is, mert próbálom behozni magam. Ezen kívül az csak egy magam elé kitűzött cél, hogy hetente egy új technikát kipróbáljak. Igazából van -és remélem lesz is-, hogy egy hét alatt több j technikát is kipróbálok illetve megpróbálok elsajátítani. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése