2012. június 26., kedd

Minden hétre egy technika

Nos vége, lediplomáztam. Már írtam róla, ezért tudjátok, hogy nem szerettem ezt az iskolát (BGF/ Külker Kar/ Kommunikáció és Médiatudomány szak/ PR és Szóvivői szakirány), ezért hatalmas kő esett le a szívemről, hogy nem csúsztam semmivel és ahogy ''illik", 3 év alatt elvégeztem a sulit. Ugyan a diplomám még nincs a kezemben hivatalosan mégis örülök... most már diplomás munkanélküli vagyok. XD

Már rég elhatároztam, hogy ezen a nyáron nem fogok tétlenkedni, s többek között ezért (bár nem csak a nyár miatt) határoztam el azt, hogy bakancslistát készítek. Nagyon jó érzés, hogy egyre több dolgot ki tudtam már húzni a listámról.

A nyári punnyadást, passzívkodást azzal is ellensúlyozni akarom, hogy kitaláltam, igyekszem majd minden héten kipróbálni, elsajátítani egy újabb technikát. Összeírtam, hogy mikbe szeretnék majd belekóstolni, s szépen lassan, de biztosan haladok majd. Természetesen nem fogok és nem is akarok mindennek a mesterévé válni, csak szélesíteni szeretném a látóköröm, s némely technikát esetleg ötvözni fogok az eddig használtakkal.

Mostantól majd igyekszem minden újdonságot közölni itt. Már van négy kép, amit nagyon szeretnék megmutatni, de sajnos az idő szorít, sietnem kell, itt a nyár és találkozóm van. Remélem tetszeni fognak a próbálkozásaim. :)  

3 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok mik lesznek a technikák! =) Várjuk a posztokat. =)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon klassz! Várom én is mi lesz!

    VálaszTörlés
  3. Már fel is került az első két kép. :)
    Hamarosan (egy-két napon belül) teszek fel képet gyöngy gyűrűkről is. :)
    Örülök, hogy így várjátok! :)))

    VálaszTörlés