2012. június 28., csütörtök

Az első hét

GalakTITKOS gyűrű :)

Kicsit visszapörgetem az időt és ékszereket mutogatok. :)

Még vizsgaidőszak volt, amikor "beütöttem a fejem" és két tétel közt össze raktam néhány ékszert. Azt mondhatom, hogy valamilyen módon szinte megálmodtam őket, ugyanis ahogy megérkeztek a rendelt alapok, rájuk néztem és már láttam is, hogy mit szeretnék belőle készíteni. A látomásomban sajnos szín nélkül láttam az ékszereket, ezért elkezdtem gondolkodni, hogy mivel lenne a legszebb. Természetesen sikerült olyan színt kikevernem, amit nem csíp a kamera. Hiába javítottam a képet a valódi színt nem adta vissza. :(

Íme az első ékszer a "minden hétre egy technika" projektemből. (Bár ekkor még nem is volt úgy igazán a fejemben ez a projekt.) Bevallom, a gyűrű nem igazán lett az én színvilágom... persze megválni sem igazán tudok tőle, mert ő volt az eső ilyen ékszerem. A sors fintora, hogy a fémallergiám most már olyan szinten van, hogy egyáltalán nem merek semmi olyat hordani, ami nem ezüst.

Fekete macska
Pár perccel a gyűrű születése után készült el ez az igazán sok technikát ötvöző medál. Bár a macskákra is allergiás vagyok (főleg a házi macsekra, érdekes módon perzsára még nem jött ki a nyavalyám), mégis nagyon szeretem őket. Vagyiiis... a macskák jobban szeretnek engem, mint én őket. Nagyon édesek, nagyon aranyosak, de fenntartással kezelem őket. Fordítva ez nem igaz, engem mindig betalál az összes macska. XD

Valahogy úgy tudnám ezt a helyzetet leírni, mint amikor valakitől megkérdezik, hogy milyen országban, milyen tájon élne szívesen. Még ha soha nem is járt ott, valamiért vonzza az embert a hely. Én pedig nagyon szeretem a cicákat öt lépés távolságból, de mégis van köztünk valami "kapocs".

A technika vegyességét illetően ebben a medálban tényleg minden van, még papír is, ugyanis a cicát papírra festettem, hogy kicsit elkülönüljön a háttértől. Még strasszok is vannak benne... bár nem tudom, hogy miért tettem bele őket. :) Az alapot tekintve olyan kagylós szín lett a sok keverés eredménye, de főleg az acélszürke dominál.

Remélem "bejövős" volt az első két ékszer. :)))
   

2 megjegyzés:

  1. Szupik lettek. =)
    A macskákra sajna én is allergiás vagyok (mondjuk mire nem...) Pedig oda vagyok értük. Ez a sors fintora. =) Nekem a színek is bejönnek, az én színvilágom. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :)
    Én is napestig sorolhatnám, hogy mire vagyok allergiás. :( De hétfőn megyek akupunktúrára és többek közt ezekre is szúrnak majd. Állítólag nagyon hatásos. :)

    VálaszTörlés